Home
Search results “Funny leaving songs”
Top 10 Songs For Quitting Your Job
 
04:40
Sleep deprived? Hate your boss? Worn out? Counting down the hours to clock out? Here are your Top 10 songs for quitting your shitty job. For more performances and interviews, subscribe & follow! http://twitter.com/chartattack http://facebook.com/chartattack http://chartattack.com Graphics and editing by Ryan Parker Narrated by Kimberly Lamontagne Written by Ryan Parker and Chris Hampton
Views: 50133 Chart Attack
'I Got Me Leaving' (The Leaving Cert Song)
 
05:16
Written by Jim-Jim Nugent and performed by Jim-Jim & Orla La.
Views: 128935 Jim-Jim Nugent
Steven Gerrard's Leaving Song *FUNNY*
 
01:03
This just popped into my head one night so I went ahead and recorded it and made a video for it. Enjoy. My Twitter: https://twitter.com/TheRealMattyMoo Lyrics: This is a football rap, Which is probably crap, But I don't give a fuck, So you can kiss my crack, Man United fans are full of fuckin shit And if you don't agree with me then you can suck my dick, Steven Gerrard is finally leaving Liverpool, But what a muppet for slipping on the floor, He literally handed City the title, And if I was a fan I'd want to shoot him with a rifle, But nevermind he had a good career, So he should put his feet up and he should have a beer, To celebrate the good times and all he has achieved, Cos not everybody gets to win the champions league. Fin.
Views: 5700 The Real Matty Moo
EASY - Lionel Richie  (w/Lyrics)
 
04:14
Easy like Sunday morning http.youtube.com/ed1215able
Views: 5374728 ed bugees
*NSYNC - Bye Bye Bye
 
04:02
"N SYNC's official music video for 'Bye Bye Bye'. Click to listen to 'N SYNC on Spotify: http://smarturl.it/NSYNCSpot?IQid=NSy... As featured on The Best of 'N SYNC: Greatest Hits. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/NSYNCGH?IQid=NSyncBBB Google Play: http://smarturl.it/BBBGooglePlay?IQid... Amazon: http://smarturl.it/NSYNCGHAmazon?IQid... More From 'N SYNC It's Gonna Be Me: https://youtu.be/GQMlWwIXg3M This I Promise You: https://youtu.be/6thmPrTxBtI Pop: https://youtu.be/TWZKw_MgUPI More great 00s videos here: http://smarturl.it/Ultimate00?IQid=NS... Follow 'N SYNC Facebook: https://www.facebook.com/nsync Twitter: https://twitter.com/nsync Subscribe to 'N SYNC on YouTube: http://smarturl.it/NSYNCSub?IQid=NSyn... --------- Lyrics: (Hey, Hey) Bye, Bye, Bye Bye, Bye... Bye, Bye... Oh, Oh.. I'm doin' this tonight, You're probably gonna start a fight. I know this can't be right. Hey baby come on, I loved you endlessly, When you weren't there for me. So now it's time to leave and make it alone I know that I can't take no more It ain't no lie I wanna see you out that door Baby, bye, bye, bye... Bye Bye Don't wanna be a fool for you Just another player in your game for two You may hate me but it ain't nolie, Baby, bye, bye, bye... Bye Bye Don't really wanna make it tough, I just wanna tell you that I had enough. It might sound crazy, But it ain't no lie, Baby, bye, bye, bye"
Views: 178963357 NSYNCVEVO
LEAVING ORBIT : P.P.S.(funny drunk song)
 
03:26
LEAVING ORBIT song : P.P.S. LEAVING ORBIT: Acoustic trio from Belgium. Contact and booking : [email protected]
Views: 516 Leaving Orbit
year 6 the leaving song!!!!!
 
03:46
Watch it. Like it. Learn it. Espicially the hard parts like the french and spanish parts!!!!!
Views: 24376 bianca020509
Luke Bryan - Huntin', Fishin' And Lovin' Every Day
 
04:31
Available now: http://umgn.us/lbktl Music video by Luke Bryan performing Huntin', Fishin' And Lovin' Every Day. (C) 2016 Capitol Records Nashville http://vevo.ly/7nVOrB #LukeBryan #HuntinFishinAndLovinEveryday #vevo #country #OfficialMusicVideo
Views: 146709979 LukeBryanVEVO
Song of heartbroken Boy , Try Not to Cry
 
06:22
Painful Love Story of a Boy displayed in an audition. Love Wins. Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.
Views: 2474448 Typicalwaqar
THE MUFFIN SONG (asdfmovie feat. Schmoyoho)
 
03:22
It's muffin time! Download the song (https://apple.co/2wtrCXM) Wear a muffin today! (http://bit.ly/MuffinShirt) Music by The Gregory Brothers aka Schmoyoho (http://youtube.com/schmoyoho) Animated by Ben 'Wonchop' Smallman (http://youtube.com/wonchopanimation) Written and Directed by Thomas Ridgewell (http://youtube.com/tomska) Featuring the voice of Sam Lavagnino as Mr Muffin LYRICS!! Haaaaa, I’m a muffin And it’s muffin time Who wants a muffin? Please, I just wanna die Hey, somebody kill me Please, it’s muffin time Have you had a muffin today? I wanna die, die die Please I wanna Die, die, die Die, die, die It’s muffin time cuz I wanna die, die, die—please, I wanna Die, die, die Die, die, die It’s muffin time cuz I wanna die, die, die Die, potato, die I baked you a pie Oh boy, what flavour? Pie, pie, pie Dad, I’m hungry Hi, hungry, I’m dad Why did you name me this way? Why, why, why? I’m gonna do an internet Well, I’m gonna do a book You’re leavin’ me—I met a real man Hey buddy, look Over here Ha ha ha ha ha, now you’re blind You’re gonna die We’re all gonna die Ooh, a butterfly We’re all gonna (chorus) Hee hee hee hee hee hee hee Got your nose Look out he’s got a nose! Is this you? (yes) Hello! (Hi!) Here comes the airplane I like trains Honey I’m pregnant… I can explain NO, don’t jump Okay, jump now I have no idea how to breathe Meow, meow, meow, I’m a cow Hey, you got a license for that? You’ll never take me alive! Ha ha! They said I could never teach a llama to drive! Mmyahhhhhh NO, LLAMA NOOOO! (chorus) Even though letting go feels right I can’t afford to say goodbye You and I are bound together Especially since cartoons live forever (chorus) TomSka Shirts (http://tomskashop.com) Twitter (http://twitter.com/thetomska) Facebook (http://fb.com/thetomska) Tumblr (http://thetomska.tumblr.com) Secondary Channel (http://youtube.com/darksquidge)
Views: 41848974 TomSka
Chrisette Michele - Epiphany (I'm Leaving)
 
03:31
Best of Chrisette Michele: https://goo.gl/Mx7JZv Subscribe here: https://goo.gl/njqdwa Music video by Chrisette Michele performing Epiphany. (C) 2009 The Island Def Jam Music Group
Views: 6882328 ChrisetteMicheleVEVO
17 Month Old Jaden Sings The Alphabet Song ... leaving him breathless! Funny!
 
00:43
Here's a video of Jaden when he just turned 17 months, jumping around, singing the alphabet song, leaving him out of breath!
Views: 315 PicnicOnJupiter
my leaving song!
 
04:15
the boys taking the piss
Views: 50 imScared0fToasters
Mariah Carey - Touch My Body
 
04:20
Music video by Mariah Carey performing Touch My Body. (C) 2008 The Island Def Jam Music Group and Mariah Carey
Views: 171801784 MariahCareyVEVO
Paramore: Ain't It Fun [OFFICIAL VIDEO]
 
03:48
Paramore's music video for 'Ain't It Fun' from the self-titled album - available now on Fueled By Ramen at http://smarturl.it/paramore-itunes Go behind the scenes of this video at http://youtu.be/TUTDZOIdMbw Go to http://bit.ly/aintitfunrecords to see complete videos of each official world record. Site: http://paramore.net Store: http://store.paramore.net Spotify: http://paramore.net/spotify Facebook: http://facebook.com/paramore Instagram: http://instagram.com/paramore Twitter: http://twitter.com/paramore Tumblr: http://paramore.tumblr.com Directed by Sophia Peer LYRICS I don't mind letting you down easy But just give it time If it don't hurt now then just wait, just wait a while You're not the big fish in the pond no more You are what they're feeding on So what are you gonna do when the world don't orbit around you? Ain't it fun living in the real world Ain't it good being all alone Where you're from You might be the one who's running things Well you can ring anybody's bell to get what you want See it's easy to ignore trouble When you're living in a bubble So what are you gonna do when the world don't orbit around you? So what are you gonna do when nobody wants to fool with you? Ain't it fun living in the real world Ain't it good being all alone Ain't it good to be on your own Ain't it fun you can't count on no one Ain't it fun living in the real world Don't go crying to your mama cause you're on your own in the real world Ain't it fun Baby, now you're one of us Ain't it fun living in the real world Ain't it good, ain't it good being all alone Ain't it fun living in the real world (Cause the world don't orbit around you) Ain't it good, ain't it good being all alone Don't go crying to your mama cause you're on your own in the real world
Views: 108780298 Fueled By Ramen
The Animal Song
 
02:02
The animal song is a high energy song with actions to learn kangaroo, elephant, snake, pelican and koala. Great for toddlers, kindergarten, preschool and the ESL / EFL classroom. Download song here: http://apple.co/1ipOxXl Watch more animal songs for kids: https://www.youtube.com/watch?v=Rs972keaw1k&index=4&list=PL7A014576DCF5E3CD Watch more actions songs for kids: https://www.youtube.com/watch?v=rnV4EEKXw-g&list=PLC2A6F9119C9467AD&index=4 -------------------------------------------------------- Check out all of our fun Peekaboo animal apps for kids on: Apple App Store: http://apple.co/2cv3yHA Google Play Store: http://bit.ly/2crdMH4 Visit our website for more information about our apps for kids: http://www.mapleleaflearning.com/apps -------------------------------------------------------- Download The Animal from Sing and Play Green on: iTunes: http://apple.co/1ipOxXl Amazon: http://amzn.to/1NdlOlv CD Baby: http://bit.ly/1Sd8ltU Find a Shop in your Country: http://mapleleaflearning.com/shop/cd/sing-and-play-green -------------------------------------------------------- Teacher and Parent Resources: The Animal song information and resources: http://www.mapleleaflearning.com/songs/sing-and-play-green/the-animal-song Song flashcards, worksheets, coloring activities and more in our Resource Library: http://www.mapleleaflearning.com/library/the-animal-song The Animal Song Teacher's Video: https://www.youtube.com/watch?v=7MlX7IPjKVU&list=PLPUKlTOZI_L6qFDz3AVFfT1-eaj9GoclR&index=9 -------------------------------------------------------- Follow us online: Facebook: http://www.facebook.com/maplemarty Twitter: http://www.twitter.com/maplemarty Pinterest: http://www.pinterest.com/maplemarty Google: https://plus.google.com/+Mapleleaflearning Linkedin: https://www.linkedin.com/company/maple-leaf-learning -------------------------------------------------------- The Animal Song Lyrics: Let's sing a song about animals. OK! Jump jump like a kangaroo. Jump jump like a kangaroo. Jump jump like a kangaroo. Let's sing the animal song. Let's swing out noses like an elephant. Swing swing, like an elephant. Swing swing, like an elephant. Swing swing, like an elephant. Let's sing the animal song. Let's count to ten. One two three four five six seven eight nine ten. One two three four five six seven eight nine ten. Shake shake like a rattle snake. Shake shake like a rattle snake. Shake shake like a rattle snake. Let's sing the animal song. Let's fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Fly fly like a pelican. Let's sing the animal song. Let's count. One two three four five six seven eight nine ten. One two three four five six seven eight nine ten. Sleep sleep like a koala. Sleep sleep like a koala. Sleep sleep like a koala. Let's sing the animal song. Wake up! Copyright Maple Leaf Learning
Views: 2309034 Maple Leaf Learning
Funniest Graduation Speech of All Time
 
05:27
Ryan Burtons, Senior Class President of La Plata High School gives a humorous and insightful graduation speech for the Class of 2015. Subscribe to LoveLiveServe: http://bit.ly/Sub2LoveLiveServe WATCH OUR VLOGS HERE: http://bit.ly/loveliveservevlogs GET THE NEW LLS MERCH BELOW! LINK: https://teespring.com/stores/LoveLiveServe A lot of you guys ask us where we buy our clothes! If you liked anything we wore in this video, check out the links below!! SOME OF OUR PERSONAL FAVORITE ITEMS THAT WE WEAR: Rhino’s Adidas Shirt: http://amzn.to/2zd6dlq Rhino’s Backpack: http://amzn.to/2z9oRJ0 Rhino’s Columbia Hat: http://amzn.to/2zsC966 Rhino’s Blue Long sleeve Shirt: http://amzn.to/2zieTqy Rhino’s Rick and Morty Shirt: http://amzn.to/2hkYLOR Noah’s White Crocs: http://amzn.to/2gYjfca Noah’s Gold watch: http://amzn.to/2ygKFAU Noah’s True Religion Shirt: http://amzn.to/2At2yya Noah’s G-Star RAW Shirt: http://amzn.to/2is1UJ3 Noahs G-Star RAW Shirt #2: http://amzn.to/2D0pftF Noahs G-Star RAW Shirt #3: http://amzn.to/2Fjs37f Rhino’s Drexel Univ. Shirt: http://amzn.to/2zq6WxL Noah’s Armani Shirt: http://amzn.to/2zFjMvd Rhino’s Checkered Vans: http://amzn.to/2xSiPee Rhino’s favorite Nike Slides: http://amzn.to/2zeFuox Rhino’s Grey Sweatpants: http://amzn.to/2iZd63B Noah’s Beats Headphones: http://amzn.to/2xPVoSR If you guys are looking to start a YouTube channel, or are interested in making videos, here’s a list of the props & equipment we use! Cameras we Use: Camera 1: http://amzn.to/2zA6LyH Camera 2: http://amzn.to/2A8Apw3 Camera 3: http://amzn.to/2xL1BzA Camera 4: http://amzn.to/2xLsy61 Other Equipment: Edited with: http://amzn.to/2yLYQkf Lights: http://amzn.to/2h5jh2w More Lights: http://amzn.to/2h5rfbX Camera Mic: http://amzn.to/2yM7AHl Shoulder Rig: http://amzn.to/2h5ftOE Gorilla pod: http://amzn.to/2yLAbMM Tripod: http://amzn.to/2yJLEe3 Wireless Mic: http://amzn.to/2yLTyWa FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA: Noah Boat: ⇨IG- https://www.instagram.com/noahboat_ ⇨Twitter- https://twitter.com/noahboat_ ⇨Snapchat- loveliveserve Rhino: ⇨IG- https://www.instagram.com/rhino_ ⇨Twitter- https://twitter.com/ryaburton ⇨Snapchat- rhinosoccer2 SEND US STUFF! LoveLiveServe P.O Box 426 La Plata, MD 20646 For business contact, email us at [email protected] About LoveLiveServe: Wuz Goodie! Welcome to LoveLiveServe! We go by Noah Boat & Rhino and we have a passion for making relatable and entertaining video content.We attend Drexel University and Major in Film & Video. We produce a variety of entertaining material on this channel that is suitable for a wide range of audiences. Join the #ServeSquad Family by hitting that SUBSCRIBE button. We look forward to creating a lot more entertaining videos for you guys! Funniest Graduation Speech of All Time https://www.youtube.com/watch?v=abKIKVFYY08 LoveLiveServe https://www.youtube.com/loveliveserve
Views: 8667010 loveliveserve
It's Muffin Time! (Song with samples from asdfmovie8) - Roomie
 
01:41
- Check out asdfmovie8: http://bit.ly/asdfmovie8yay - Free song download: http://roomieofficial.com/downloads/Roomie_-_Its_Muffin_Time.mp3 - Subscribe to Roomie (It's free): http://bit.ly/RoomieArmy - Roomie Music Videos Playlist: http://www.roomieofficial.com/MusicVideos - Roomie iOS app: http://roomieofficial.com/app - Spotify: http://www.roomieofficial.com/spotify - iTunes: http://www.roomieofficial.com/iTunes ↓ Other Roomie links:↓ ↪ #RoomieArmy member list (Get updates, win a skype call from Roomie and more!): http://bit.ly/RoomieArmyRegister ↪ Amazon MP3 I http://bit.ly/RoomieAmazon ↪ Facebook I http://facebook.com/RoomieOfficial ↪ Twitter I http://twitter.com/RoomieOfficial ↪ Tumblr: http://roomieofficial.tumblr.com ↪ Google+: http://plus.google.com/+RoomieOfficial Thanks so much for liking and adding to your favorites, #RoomieArmy :)
Views: 26371018 RoomieOfficial
THE LEAVING SONG PART 2 ACOUSTIC NEW VERSION funny ending
 
02:28
its a acoustic cover with funny ending
Views: 354 Antonio Pacheco
the ONLY REAL reason Camila Cabello left Fifth Harmony
 
05:03
Songs that sound EXACTLY the same: https://youtu.be/BzyrmyYH-54 Follow our Twitter account: https://twitter.com/musicnewsfact Follow our Instagram: https://instagram.com/popnewsfact Fifth Harmony - ANGEL (from Deadpool 2): https://youtu.be/B7lt9_EO4lE why Camila Cabello & Fifth Harmony grew apart. unfortunately, Camila's and Fifth Harmony's breakup was ultimately a sad event that affected both Camilizer and Harmonizers. let's hope that Camila & Fifth Harmony will come to good terms in the future! thanks for watching and don't forget to subscribe! please don't fight in the comments! also a huge thanks to everyone who was involved in this reddit post where i got most of my info from: https://www.reddit.com/r/popheads/comments/7q1opi/can_someones_breakdown_fifth_harmonycamila_drama/
Views: 4716387 Pop World
Jaden Smith - Icon
 
03:23
SYRE album out now Retail: http://smarturl.it/SYRE Amazon: http://smarturl.it/SYRE/amazonmusicbuy Apple Music: http://smarturl.it/SYRE/applemusic Google: http://smarturl.it/SYRE/googleplay iTunes: http://smarturl.it/SYRE/itunes Spotify: http://smarturl.it/SYRE/spotify Music video by Jaden Smith performing Icon. (C) 2017 MSFTSMusic / Roc Nation Records, LLC http://vevo.ly/AGzN6b
Views: 92527528 JadenSmithVEVO
My OCD (Song)
 
04:42
A song about making things right. iTUNES: http://bit.ly/MyOCDsong NOTE: We understand that OCD is a serious mental disorder that significantly affects the lives of millions of people (including Rhett's wife). This song is not intended to make fun of people with OCD, but rather to demonstrate and poke fun at the tendency of so many people to point out things that are off-center, off-balance, etc. and say "It's driving my OCD crazy!" We have an extensive discussion about this very thing, as well as what OCD really is, on this episode of Good Mythical Morning: http://youtu.be/-1QeJAmpvGk Thanks - R&L Click CC for lyrics. RhettAndLINKS- FACEBOOK! http://facebook.com/rhettandlink TWITTER! http://twitter.com/rhettandlink TUMBLR! http://rhettandlink.tumblr.com/ GOOGLE PLUS! https://plus.google.com/+rhettandlinkk FORUM! http://bit.ly/rlkommunity CREDITS- Written & Directed by: Rhett & Link Music Production by: Mark Byers Produced by: Stevie Wynne Levine Director of Photography: Benjamin Eck Edited by: Benjamin Eck ADDITIONAL CAST: Yo Frank as "Sideburns Dude" ADDITIONAL CREW: AD: Stevie Wynne Levine Production/Prop Coordinator: Kendall Kanoa Hawley Prop Design: Cassie Cobb AC: Peter Mares Gaffer: Todd Bishop Key Grip: Andrew Kowalski Audio: Rich Gavin PA: Chris Frederick PA: Alexander Punch Production Intern: Chase Hilt
Views: 44896943 Rhett & Link
Brad Paisley - I'm Gonna Miss Her
 
03:22
Brad Paisley's official music video for 'I'm Gonna Miss Her. Click to listen to Brad Paisley on Spotify: http://smarturl.it/BPaisleySpot?IQid=BradPMiss As featured on The Collection: Brad Paisley. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/BPaisleyColiTunes?IQid=BradPMiss Google Play: http://smarturl.it/BPaisleyMisPlay?IQid=BradPMiss Amazon: http://smarturl.it/BPaisleyColAmz?IQid=BradPMiss More from Brad Paisley When I Get Where I'm Going: https://youtu.be/yYHT-TF4KO4 Whiskey Lullaby: https://youtu.be/IZbN_nmxAGk Remember Me: https://youtu.be/7qzhngp7jh8 More great country videos here: http://smarturl.it/CountryAnthems?IQid=BradPMiss Follow Brad Paisley Website: http://www.bradpaisley.com/# Facebook: https://www.facebook.com/bradpaisley Twitter: https://twitter.com/bradpaisley Subscribe to Brad Paisley on YouTube: http://smarturl.it/BPaisleySub?IQid=BradPMiss --------- Lyrics: Well I love her But I love to fish I spend all day out on this lake And hell is all I catch Today she met me at the door Said I would have to choose If I hit that fishin' hole today She'd be packin' all her things And she'd be gone by noon Well, I'm gonna miss her! When I get home But right now I'm on this lake shore And I'm sittin' in the sun I'm sure it'll hit me When I walk through that door tonight Yeah, I'm gonna miss her Oh, lookie there, I've got a bite #BradPaisley #ImGonnaMissHer #Vevo #Country #VevoOfficial
Views: 24027705 BRADPAISLEYVEVO
FORTNITE SONG (Official Music Video) - Be Free [Season 6]
 
03:07
FORTNITE SONG (Official Music Video) - Be Free [Season 6] NEW FORTNITE CHANNEL: https://www.youtube.com/channel/UCzpzJ5IMY31PMP_U8Zab1M How about leaving the old season to finally be free and play Fortnite Season 6 or 7?! Be free with me an amazing and funny new Fortnite Song with and original Official Music Video which is not about the Ninja hype but all about having fun playing FORTNITE!! :D Ehrenmann: https://www.instagram.com/timbuechel ► My Merch: https://hellojuniper.com/crazyfoxmovies/store/ ►Check out Nitrado Gameserver: https://nitra.do/craazyfoxmovies Cinematics by: https://www.youtube.com/user/M1K3Editz ➽ Subscribe here: https://goo.gl/SSwcD2 Apply here to become an actor: https://goo.gl/IL7oOS - Social Networks - ☛ Twitter: https://twitter.com/CrazyFoxMovies ☛ Facebook: https://goo.gl/Op6JgD ☛Instagram: instagram.com/crazyfoxmovies ➤ Credits: Intro / Outro Music (Lex White - Summer): YouTube Link: https://www.youtube.com/watch?v=2qjjy... Spotify Link: https://open.spotify.com/track/0V2NNw... YouTube Audio Library Kevin Mcleod: incompetech.com/music/royalty-free/ Sound effects: http://freesound.org/ http://www.freesfx.co.uk Music by Epidemic Sound (http://www.epidemicsound.com) Please share my videos with your friends if you like them! This really helps to let this channel grow and motivates us to produce more videos!
Views: 688280 Crazy Fox Movies
IV of Spades perform "Mundo" LIVE on Wish 107.5 Bus
 
06:51
IV of Spades perform their newest song, "Mundo" live on the Wish 107.5 Bus! Though the Wish award-winning troupe shied away from their usual uptempo, funky sound in this track, their romantic offering still successfully captures the essence of their musical prowess. IV of Spades are Unique Salonga (guitars/vocals), Zildjian Benitez (bass/vocals), Blaster Silonga (guitars) and Badjao de Castro (drums). Stream this song on Spotify: https://open.spotify.com/track/4u8RkgV6P4TLi89SmlUtv8 Get updates from Warner Music Philippines and follow their social media accounts: Facebook: http://bit.ly/2qtlDyz Twitter: @WarnerMusicPh Instagram @warnermusicph YouTube: http://bit.ly/2r3mbrF *** Wish 107.5 is an all-hits FM radio station based in Quezon City, Philippines. It has truly gone out, beyond the conventional, to provide multiple platforms where great Filipino talents can perform and showcase their music. With the Wish 107.5 Bus, people now need not to buy concert tickets just to see their favorite artists perform on stage. However, innovation doesn’t stop in just delivering the coolest musical experience — Wish 107.5 has set the bar higher as it tapped the power of technology to let the Filipino artistry shine in the global stage. With its intensified investment in its digital platforms, it has transformed itself from being a local FM station to becoming a sought-after WISHclusive gateway to the world. For more information, visit www.wish1075.com. For all-day and all-night wishful music, tune in via your radio or download the Wish 107.5 app (available for both iOS and Android users). Get more WISHclusive updates: Like Wish 107.5: http://www.facebook.com/WishFM1075 Follow Wish 107.5: http://www.twitter.com/wish1075 Subscribe: http://www.youtube.com/Wish1075official Wish 107.5 Instagram- @Wish1075. Feel free to SHARE this video but DO NOT REUPLOAD. Thank you!
Views: 94395277 Wish 107.5
B&Q Song | Brandon's Leaving Song | James' Channel
 
02:21
Funny B&Q leaving song dedicated to my ex-colleague Brandon. Thank-you for watching this video! Want more? View my channel and subscribe here: http://www.youtube.com/user/JamesChannel1994 Want to see more like this? View the Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLAF4AsIlKYs7m4MU3dw9uNEiVKn4ZlEKU
Views: 584 James' Channel
Jennifer Lopez - I'm Real (Remix) ft. Ja Rule
 
04:05
Jennifer Lopez's official music video for 'I'm Real'. Click to listen to Jennifer Lopez on Spotify: http://smarturl.it/JLoSpot?IQid=JLoReal As featured on Dance Again...The Hits. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/JLoHitsiTunes?IQid=JLoReal Google Play: http://smarturl.it/JLoRealPlay?IQid=JLoReal Amazon: http://smarturl.it/JLoHitsAz?IQid=JLoReal More from Jennifer Lopez On The Floor: https://youtu.be/t4H_Zoh7G5A I'm Into You: https://youtu.be/IgLcQmlN2Xg Goin' In: https://youtu.be/z5W7DVFKrcs More great 00s videos here: http://smarturl.it/Ultimate00?IQid=JLoReal Follow Jennifer Lopez Website: http://www.jenniferlopez.com/ Facebook: https://www.facebook.com/jenniferlopez Twitter: https://twitter.com/jlo Instagram: https://instagram.com/jlo Subscribe to Jennifer Lopez on YouTube: http://smarturl.it/JLoSub?IQid=JLoReal --------- Lyrics: I met so many men and It's like their all the same My appetite for lovin' Is now my hunger pain And when I'm feelin' sexy Who's gonna comfort me My only problem is Their insecurity (Tired of bein' alone) Yeah, yeah (Sick of arguin on the phone) Yeah, yeah (Are you tellin' all your friends) Yeah, yeah (That your n***a don't understand) My love Cause I'm real (The way you walk, the way you move, the way you talk) Cause I'm real (The way you stare, the way you look, your style, your hair) Cause I'm real (The way you smile, the way you smell, it drives me wild) Cause I'm real And I can't go on without you Girl, I've been thinkin' bout this relationship And I wanna know is this as good as it gets Cause we've been through the worst times and the best times But it was our time, even if it was part-time Now they've been lookin' at me, smilin' at me, laughin' like we wasn't happy But not knowin', ever growin' and we're gettin' married Hard lovin' and straight thuggin' Bitch, I ain't doin' this s**t for nuttin' I'm here to get it poppin', hoppin, let's ride up in the Benz Hair blowin' in the wind, sun glistenin' off my skin, hey I'm nasty, heh, you know me But you still don't f**k with your baby
Views: 128107032 JenniferLopezVEVO
Hilarious Impressionist Surprises Simon Cowell | Week 3 | America's Got Talent 2017
 
04:37
► CLICK HERE to Learn How To Sing Tips To Improve Your Singing Voice ► http://MusicTalentNow.com/Learn-To-Sing ◄ ► The ONE Veggie You Must Avoid To Lose Your Belly Fat Forever! ► http://bit.ly/StopFatNow ◄ ♥ Please Follow Me On Twitter ♥ http://bit.ly/Twitter_MusicTalentNow ♥ Love You ♥ Daniel Ferguson America's Got Talent 2017 Full Audition Including Judges Comment Check out other performances: https://www.youtube.com/user/MusicTalentNow/playlists Subscribe for weekly full auditions!
Views: 7567797 MusicTalentNow
Luke Combs - One Number Away
 
04:20
Listen to “One Number Away” now on Luke Combs’ deluxe album, ‘This One’s For You Too’: Spotify: http://smarturl.it/LCDLX/spotify?IQid=youtube Apple Music: http://smarturl.it/LCDLX/applemusic?IQid=youtube Amazon Music: http://smarturl.it/LCDLX/az?IQid=youtube iTunes: http://smarturl.it/LCDLX/itunes?IQid=youtube All retailers: http://smarturl.it/LCDLX?IQid=youtube Connect With Luke: Instagram: http://instagram.com/lukecombs Facebook: http://facebook.com/lukecombs Twitter: http://twitter.com/lukecombs Website: http://www.lukecombs.com
Views: 32670044 LukeCombsVEVO
EMBARRASSING RINGTONES IN THE LIBRARY PRANK!!
 
03:42
BECOME PART OF THE FAM & CHECK OUT THE BIG DAWS SHOP HERE - http://shopbigdaws.com SNAPCHAT ME 😊 - www.snapchat.com/add/dawslife FOLLOW MY INSTAGRAM- http://instagram.com/bigdawstv FOLLOW MY TWITTER- https://twitter.com/BigDawsTv SUB MY VLOG CHANNEL! - https://www.youtube.com/user/BigDawsTvExtras SONGS IN ORDER JUSTIN BIEBER - "BABY" SELENA GOMEZ - "HANDS TO MYSELF" 2 LIVE CREW - "ME SO HORNY" NICKELBACK - "NEVER GONNA BE ALONE" MILEY CYRUS - "WRECKING BALL" USHER - "YEAH!" FACEBOOK- https://www.facebook.com/BigDawsTv MERCH- https://www.districtlines.com/bigdawstv LINK TO MY EQUIPTMENT: http://a.co/aCLLbTq SEND ME STUFF- P.O. Box 156 Tempe, Az 85280
Views: 15351722 BigDawsTv
I Rarely Drink on Sundays (original country folk rock song)
 
02:05
I Rarely Drink on Sundays. Original song. Copyright 2016 Hurricane Mitch. Lyrics: My baby said she's leaving 'cause I drink a lot I guess that's why I'm sittin' here alone I just don't agree with that point she's got I think it's just a little overblown Chorus: 'cause I never drink past eleven unless time is obscured by my old ways I don't know if it get's me to Heaven but I rarely drink on Sundays I don't drink any more since she went away but I'm pretty sure I don't drink any less I know I don't drink as much as what she say I'm gonna call her up and get it off my chest (repeat chorus) I sure hope Jesus isn't as hard to please I know he knows I have done some wrong I pray he overlooks a lot of things he sees I hope he sees it my way when I'm gone (repeat chorus) see also Hurricane Mitch Songs. funny country songs. funny folk rock songs. humorous songs. original song by You Tubers. funny drinking songs. Original drinking songs. original country drinking song. original folk rock drinking songs. funny music videos. Americana music. indie music songs. drinking songs with lyrics. original songwriters on you tube.
Views: 2353 HurricaneMitchSongs
Mass Effect 3 Soundtrack - Leaving Earth
 
02:03
Mass Effect 3 OST Leaving Earth Playlist: http://www.youtube.com/playlist?list=PLA10D6BE808DD1BBF
Views: 3546843 MassEffect3OST
Lil Duval - Smile (Living My Best Life) (Official Video) ft. Snoop Dogg, Ball Greezy
 
04:00
Downloading the single, "Smile Bitch". Out Now! Stream: https://Empire.lnk.to/SmileBitchYo Official music video by Lil Duval performing Smile (Living My Best Life) featuring Snoop Dogg & Ball Greezy. 2018 Rich Broke Ent http://vevo.ly/xUqjYM
Views: 19447383 LilDuvalVEVO
LeBron James - Leaving Cleveland Cavaliers (Music Video)
 
01:27
LeBron James - Leaving Cleveland Cavaliers (Music Video Parody) LeBron James might leave the Cleveland Cavaliers during his 2018 free agency so why not diss JR Smith, Kevin Love, and the Cavaliers. 警告:視頻禁止轉載!!! 警告:視頻禁止轉載!!! ------(All clips property of the NBA. No copyright infringement is intended. All videos are edited to follow the "Free Use" guideline of YouTube------ Instagram: https://www.instagram.com/calvindrake1998/?hl=en Soundcloud: https://soundcloud.com/user-101845475 NBA Highlights and News on this channel. Subscribe!
Views: 288769 CliveNBAParody
BED INTRUDER SONG!!!
 
02:08
Single on iTunes: http://itunes.apple.com/us/album/bed-intruder-song/id386478006 Get exclusive videos from us for just $1! https://www.patreon.com/gregorybrothers Antoine's shirts: http://www.districtlines.com/Antoine-Dodson After Antoine Dodson, a young hero from Huntsville, AL, saves his sister from an attack, he sings an important message both to his community and to the attacker himself. Evan Gregory then proceeds to play a heartfelt cover of the resulting song. Follow the Gregory Brothers for more remixes/songifications: https://www.youtube.com/user/gregorybrothers http://facebook.com/gregorybrothers http://twitter.com/gregorybrothers http://instagram.com/gregorybrothers Our store: http://shop.thegregorybrothers.com Original Video: http://www.youtube.com/watch?v=ua-OqYZC1DA CHORDS: chorus- gm cm dm 4x bridge- Eb dm cm gm Eb dm cm F dm F Lyrics: he's climbin in your windows he's snatchin your people up tryna rape em so y'all need to hide your kids, hide your wife hide your kids, hide your wife hide your kids, hide your wife and hide your husband cuz they're rapin errbody out here you don't have to come and confess we're lookin for you we gon find you we gon find you so you can run and tell that, run and tell that run and tell that, homeboy home, home, homeboy we got your t-shirt you done left fingerprints and all you are so dumb you are really dumb--for real the man got away leaving behind evidence i was attacked by some idiot in the projects so dumb, so dumb, so dumb, so chorus
Views: 141642796 schmoyoho
Vikings S04E06 Ragnar Leaving Kattegat Farewell Song
 
01:11
Translations in CC. The farewell song played by Einar Selvik aka Kvitrafn of Wardruna when Ragnar leaves Kattegat for Paris in Vikings Season 04 Episode 06, aired by History TV . Translation included in CC. Translation is taken from an Internet user, but lost track of him. Will link to their profile if found. The song is made from three different sources 0:00 - 0:34 "Ragnars Saga Loðbrókar/19." - Wikiheimild (https://goo.gl/XZxc9P) 0:34 - 0:51 "Höfuðlausn." - Wikiheimild. (https://goo.gl/ZmegTN) 0:52 - 1:10 "Hávamál." - Wikiheimild (https://goo.gl/rE6voG verse 156) Copyright belongs to History TV
Views: 576783 Abdul K Azad
Savannah and Everleigh's special fathers day surprise leaves me in tears...
 
10:33
This was the cutest surprise ever.. We cried even watching this video.. SUBSCRIBE to Cole and Sav!: http://bit.ly/SubToColeandSav | SUBSCRIBE to Everleigh: http://bit.ly/SubToEverleigh WATCH MORE: SURPRISING THE FAMILY: https://youtube.com/playlist?list=PLMfMYAG7EYW1cCqfK86gEzUwpqQoKQEZ4 CHALLENGES: https://youtube.com/playlist?list=PLMfMYAG7EYW3n503yjFz6f24m4MkXRjGd MORE CARL!: https://youtube.com/playlist?list=PLMfMYAG7EYW3JvyEhqXVrufBhrFvyMLyb DANCE WITH US: https://youtube.com/playlist?list=PLMfMYAG7EYW1jI9XUwT9kiRpfab_wHoLF FOLLOW US ON... INSTAGRAM Savannah: https://instagram.com/sav.labrant Cole: https://instagram.com/thesupercole Everleigh: https://instagram.com/everleighrose TWITTER Savannah: https://twitter.com/savannahsoutas Cole: https://twitter.com/thesupercole
Views: 11662235 Cole&Sav
Pharrell Williams - Happy (Video)
 
04:01
Get Pharrell's album G I R L on iTunes: http://smarturl.it/GIRLitunes Get Pharrell's album G I R L on Amazon: http://smarturl.it/GIRLamazonMP3 Follow Pharrell: http://pharrellwilliams.com http://facebook.com/pharrell http://twitter.com/pharrell http://instagram.com/pharrell
Views: 345462492 PharrellWilliamsVEVO
Avril Lavigne - Complicated (Official Video)
 
04:13
Avril Lavigne's official music video for 'Complicated'. Click to listen to Avril Lavigne on Spotify: http://smarturl.it/AvrilSpot?IQid=Avr... As featured on Let Go. Click to buy the track via iTunes: http://smarturl.it/AvrilLetGoITunes?I... Google: http://smarturl.it/AvrilCompPlay?IQid... Amazon: http://smarturl.it/AvrilLetGoAmz?IQid... More from Avril Lavigne: Wish You Were Here: https://youtu.be/VT1-sitWRtY What The Hell: https://youtu.be/tQmEd_UeeIk Girlfriend: https://youtu.be/Bg59q4puhmg More great Ultimate 00's videos here: http://smarturl.it/Ultimate00?IQid=Av... Follow Avril Lavigne Website: www.avrillavigne.com/uk Facebook: https://www.facebook.com/avrillavigne Twitter: https://twitter.com/AvrilLavigne Subscribe to Avril Lavigne on YouTube: http://smarturl.it/AvrilSub?IQid=Avri... --------- Lyrics: Why do you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else Gets me frustrated Life's like this You, you fall and you crawl and you break And you take what you get and you turn it into honesty You promised me I'm never gonna find you fake it No, no, no
Views: 260281159 AvrilLavigneVEVO
P!nk - Please Don't Leave Me (Main Version)
 
03:53
P!nk's official music video for 'F**kin' Perfect (Perfect)'. Click to listen to P!nk on Spotify: http://smarturl.it/PSpot?IQid=PDLM As featured on Greatest Hits...So Far!!!. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/PGHiTunes?IQid=PDLM Google Play: http://smarturl.it/PPDLMPlay?IQid=PDLM Amazon: http://smarturl.it/PGHAm?IQid=PDLM More from P!nk Just Give Me A Reason: https://youtu.be/OpQFFLBMEPI Try: https://youtu.be/yTCDVfMz15M So What: https://youtu.be/FJfFZqTlWrQ Follow P!nk Website: http://www.pinkspage.com Facebook: https://www.facebook.com/pink Twitter: https://twitter.com/Pink Subscribe to P!nk on YouTube: http://smarturl.it/PSub?IQid=PDLM More great Ultimate Hits of the Noughties videos here: http://smarturl.it/UNPlaylist?IQid=PDLM --------- Lyrics: Da da da da Da da da da Da da da da da, I don't know if I can yell any louder, How many times have I kicked you out of here Or said something insulting? Da da da da da I can be so mean when I wanna be, I am capable of really anything, I can cut you into pieces, When my heart is broken. Da da da da da Please, don't leave me [2x] I always say how I don't need you But it's always gonna come right back to this Please, don't leave me
Views: 107407352 PinkVEVO
Russ - Losin Control (Official Video)
 
04:01
My debut album 'There's Really A Wolf' is available now https://www.TheresReallyAWolf.com/ get this song http://smarturl.it/TRAWiT Directed by Edgar Esteves Song produced by Russ twitter : @russdiemon @edgarestevess instagram : @russ @edgaresteves Follow Russ Website: http://www.theresreallyawolf.com Facebook: https://www.facebook.com/russtheone Twitter: https://twitter.com/russdiemon Instagram: https://www.instagram.com/russ Listen to Russ iTunes: https://itunes.apple.com/us/artist/russ/id683622116 Spotify: https://open.spotify.com/artist/1z7b1Pr1rSlvWRzsW3HOrS"
Views: 221370571 RussVEVO
Frank Sinatra-New York,New York-Lyrics
 
03:35
Hola a Todos,pues esta vez les traigo las "Lyrics" de esta gran Cancion,que en lo personal me gusta mucho,se dice que las canciones de Frank Sinatra son perfectas para practicar la lengua Inglesa,cabe mencionar que yo no soy un experto en el Idioma Ingles,simplemente un estudiante,y es por eso mismo que trato de subir temas que me ayuden a mi y a otros estudiantes a practicar el idioma,les pido disculpas si tuve algun error en la letra de la cancion.....Gracias a todos....
Bon Jovi - Livin' On A Prayer
 
04:09
Music video by Bon Jovi performing Livin' On A Prayer. (C) 1986 The Island Def Jam Music Group
Views: 508585482 BonJoviVEVO
Straight White Male - Bo Burnham
 
04:34
I do not own any content shown in this video.
Views: 7143701 Max
Five Nights at Freddy's 2 Song - The Living Tombstone (FNAF2)
 
03:01
The Living Tombstone's Five Nights at Freddy's 2 song "It's Been So Long" (FNAF2), inspired by Scott Cawthorne's Five Nights at Freddys series. • Watch the Quadrilogy here: http://bit.ly/FNAFQuadrilogy Click "View More" For a FREE Download iTunes: http://apple.co/1JhcoTD Spotify: http://spoti.fi/1ERUX6y Amazon: http://amzn.to/1KX2dls The song is also at the following stores: Rdio Deezer eMusic Google Play iHeartRadio Medianet (Beats Music, iMesh, Digital Media 2.0, LAC, iLike, Dynamic Media, HMV, Tesco, J. River, Inc., Samsung UK, Synacor US, Clearwire, Ebay Digital Music Center, MOG, etc.) Rhapsody xBox Live 24-7 Entertainment MP3: https://mega.nz/#!DN4Q1YAC!EsPZ_v6c_qaX8nczp5jLQFwa4SWpDhKB0an-13C2uYo INSTRUMENTAL - MP3: https://mega.nz/#!aUB0mIIT!Lg_EzTzYPpFiGXBPn-zgzHvMybnCvjePNgsLz9rpkQw VOCAL STEM FOR REMIXES (96 BPM) - WAV: https://mega.nz/#!7dpUwSCA!jMSF9dgB29hboSVeCrOoKwia2AKTKLmCG133JZ4SgTc ------------------------------------------- Written and Composed by Yoav Landau Arrangement by Yoav Landau, Aviya Dor-Kolan and Orko Vocals by Aviya Dor-Kolan Guitars by Orko Produced, Mixed and Mastered by Yoav Landau Pedro Calvo - Music Video Production and Cover Art Artist https://pedroworks.com/ ------------------------------------------- Follow The Living Tombstone: YouTube: SUBSCRIBE! Facebook: http://bit.ly/TLT-Facebook Twitter: https://twitter.com/LivingTombstone. Based on the game by Scott Cawthon: Official Website: http://www.scottgames.com/ --------------------------------------------------- 禁止转载 DO NOT REUPLOAD MY VIDEO TO OTHER WEBSITES --------------------------------------------------- Lyrics: Verse 1: I dunno what I was thinking, Leaving my child behind, Now I suffer the curse and now I am blind With all this anger, guilt and sadness, Coming to haunt me forever, I can't wait for the cliff at the end of the river, Is this revenge I am seeking, Or seeking someone to avange me Stuck in my own paradox I wanna set myself free Maybe I should chase and find before they'll try to stop it It won't be long before I'll become a puppet Chorus: It's been so long, Since I last have seen my son lost to this monster to the man behind the slaughter Since you've been gone I've been singing this stupid song So I could ponder The sanity of your mother Verse 2: I wish I lived in the present With the gift of my past mistakes But the future keeps luring in like a pack of snakes Your sweet little eyes, your little smile, is all I remember Those fuzzy memories mess with my temper Justification is killing me But killing isn't justified What happened to my son, I'm terrified It lingers in my mind and the thought keeps on getting bigger, I'm sorry my sweet baby, I wish I've been there. Chorus: It's been so long, Since I last have seen my son lost to this monster to the man behind the slaughter Since you've been gone I've been singing this stupid song So I could ponder The sanity of your mother #fnaf #fivenightsatfreddys
Views: 76517659 The Living Tombstone
"Obama out:" President Barack Obama's hilarious final White House correspondents' dinner speech
 
32:37
As President Obama gets set to leave office, take a look back at one of his most memorable moments when he didn't hold back in his final speech at the White House correspondents' dinner firing barbs at himself, Donald Trump, Justin Trudeau, Hillary Clinton, Bernie Sanders and Ted Cruz. For more info, please go to http://www.globalnews.ca Subscribe to Global News Channel HERE: http://bit.ly/20fcXDc Like Global News on Facebook HERE: http://bit.ly/255GMJQ Follow Global News on Twitter HERE: http://bit.ly/1Toz8mt
Views: 25781463 Global News
MEDICINE - QUEEN NAIJA  (OFFICIAL VIDEO)
 
03:38
My self-titled EP featuring "Karma" & "Medicine" is out now!!! Listen here : http://queennaija.lnk.to/EPYD Social Media Links Below: Instagram: https://www.instagram.com/queennaija Twitter: https://twitter.com/queennaija Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011121128619
Views: 86031738 Queen Naija
Dobre Brothers - Stop That (Music Video)
 
02:10
WE'RE GOING ON A 20 CITY TOUR! ➡ https://bitly.com/DobreTour BUY YOUR TIX NOW! DOWNLOAD "STOP THAT" ON iTunes & Spotify NOW! https://apple.co/2KSDPYV https://spoti.fi/2KQOFyt WE POST TUESDAY,THURSDAY, & SUNDAY! TURN OUR POST NOTIFICATIONS ON FOR A SHOUTOUT! SUBSCRIBE TO THE DOBRE VLOG CHANNEL! https://www.youtube.com/channel/UCC3OGYxHwV8pB5yLobw9KdA SUBSCRIBE TO THE LUCAS AND MARCUS CHANNEL! https://www.youtube.com/user/TwiNboTzVids Lucas Instagram - @lucas_dobre Twitter - @Dobrelucas Musical.ly @dobretwins Marcus Instagram - @Marcusdobre Twitter - @Dobremarcus Musical.ly - @dobretwins Cyrus Instagram - @Cyrusdobre Twitter - @Cyrusdobre Musical.ly - @Cyrusdobre Darius Instagram - @Dariusdobre Twitter - @Dariusdobre Musical.ly - @Dariusdobre Follow the Dobre Brothers: Instagram: https://www.instagram.com/dobrebrothers/ BIZ - [email protected] THANKS FOR WATCHING! Dobre Brothers - Stop That (Music Video) https://www.youtube.com/user/TwiNboTzVids
Views: 19529640 Lucas and Marcus

Euraupair newsletter formats
Graphic design cover letter examples aiga chicago
Wolfe and associates application letters
Sample of safety officer cover letter
Vocational teacher cover letter